За планетите, съзвездията, кометите и лунните фази

от

публикувано на 11.02.2019

Мечтали ли сте си някога да пътувате свободно в космоса? Да отидете на почивка на Марс или да се разходите по пръстените на Сатурн и Юпитер? Със сигурност ще бъде много интересно да надничате през люковете на ракетата и да виждате звездите отблизо или пък да разберете какви тайни крият  черните дупки. Това може един ден да се случи? След като американска сонда успя да кацне преди няколко години на Червената планета и чрез нея учените проведоха безброй изследвания, и установиха, че там има микроорганизми, сходни с тези на Земята. Нищо чудно един ден да се похвалите на приятелите си, че заминавате на екскурзия до  Марс. Но, защо ви говоря за черния космос?  Във Френския Културен институт се проведе „Нощ на идеите“, посветена на технологиите, климатичните промени и откритията. Събитие, в което участват  50 държави. Участниците от нашата страна избраха  темата за космоса. За децата организаторите бяха подготвили творчески  космически  ателиета, в които те научиха повече за  съзвездията, кометите, лунните фази и планетите.

Източник: pixabay

БНР© 2024 Детското БНР. Всички права запазени.

В момента:
Следва: